You're all I have ♥ I can wait forever

Lina Rehn

Medans jag ändå bara sitter här och inte gör allt för mycket, så vill jag bara berätta en sak om en sjukt underbar tjej..
Att du lina, är den vackraste människan på jorden! Och att ha dig är som att ha allt! För jag känner att jag inte kan ha eller vill ha mer än din kärlek. Just din kärlek! För den gör mina dagar underbara och så mysiga. ♥
Du är det bästa som har hänt mig och jag vill aldrig vara utan dig.
Jag längtar så otroligt mycket efter att få hålla dig i mina armar och få viska alla söta ord jag kan i ditt öra. Berätta hur vacker du är i just mina ögon, medans jag ser djupt in i dina vackra melerade ögon, som jag älskar att se in i ♥
Få säga att du är min älskling och att jag älskar dig för hur du än är i alla lägen, och att jag aldrig kommer att sluta göra det, för mina känslor för dig är så starka och djupa. Jag älskar verkligen dig med hela mitt hjärta, sötnos! ♥
Jag vet att jag inte kan hålla om dig varje dag, pussa dig varje morgon eller krama dig varje gång du blir sur på någon liten grej, hihi.., men det ändrar ju inte mina känslor för dig! (förresten älskling, så är du väldigt söt när du är sur ♥)
För jag vet att det kommer igen! Och du är värd all väntan, lina! Du är värd allt det jag kan ge, och så mycket mer därtill. Ingen annan är som dig. Du ser mig för den jag är och älskar det. Inte undra på att jag vet att du är den rätte för mig. För allt du gör, säger och visar är så underbart! Varje stund med dig är underbar. Alla minnen som vi har är underbara! Som när jag spelade låten för dig, när vi satt på restaurangen, då i parken näst sista dagen, bion, alla gånger vi FÖRSÖKTE äta frukost, alla kvällar vi låg och såg på film med massor av mys, första ögonblicket, första kramen, första pussen, första kyssen och första gången vi sa "jag älskar dig" till varandra. Det är alla såna minnen som gör att det är värt att vänta på!! För jag vet verkligen att du är det bästa i mitt liv! Du är värd varje sekund av väntan. Avståndet är inget problem, om du så skulle bo på andra sidan jordklotet. För det är ändå bara DIG jag vill ha :)♥
Längtar efter dig, världens finaste flickvän! ♥ Min lina! ♥
Du är mitt allt :) puss på dig!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0