Lördag, 11/9

Sitter hemma och segar. Ska snart in i duschen och få bort hästdoften som fastnade över hela mig medans jag var i stallet. Haha, och tro inte att jag gjorde det frivilligt! Gillar inte hästar... Eller jo, bara min söta lilla flickvän (min häst)! ♥ 
Dagen har jag ingen aning om hur den blir. Haha, det är ju inte direkt solsken och sköna sommarbriser utomhus, så det blir väl mest att plugga lite och sen ta fram gitarren och dra några strängar idag! Hoppas sötaste lina kan ringa någon gång då och då överraskande och göra mig lite ofokuserad på världen runt om! Älskar när du ringer och överraskar, älskling! :)
-
Jag tänker på dig hela tiden, jätte mycket, hela tiden, jämt, varje sekund.
Lina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0