i love u ♥ and only u ♥

Det finns en människa på denna jord som verkligen betyder exakt allt för mig. Lina♥ Du är den vackraste människan i världen. Jag vet inte riktigt vad jag gjort för att få förtjäna dig som min. Men en sak vet jag. Och det är att jag Älskar Dig
Känslan av att kunna säga det till dig och känna att jag menar det mer och mer för varje gång är helt obeskrivlig!
Du är så sjukt fin, min flickvän.♥
.
Idag var det ett tillfälle då jag verkligen inte kunde höra av mig till dig alls på ett bra tag, och under den stund kände jag mig tom. Inte tom som om jag inte hade haft dig, men lite ensam. Och jag ser verkligen att jag aldrig någonsin vill/kan vara utan dig. Jag tänker alltid sätta dig i första hand. Alltid! För jag ÄLSKAR DIG oändligt, och det vill jag aldrig vara utan dig. Min hand är alltid bara Din att hålla. Och så ska det förbli! ♥
.
Hela jag är bara Din! ♥ din pojkvän ♥
.
Since the first day you walked in
to my life i knew, this is it
This is the girl i want to spend
every singel day with, forever and always
"Since the first day you walked in
to my life i knew, this is it
This is the girl i want to spend
every singel day with, forever and always"
.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

i love u ♥ and only u ♥

Kommentarer
Postat av: lina

jag älskar verkligen dig, fast jag är världens sämsta människa. jag kan inte ens ge dig den tid du vill ha av mig.

men jag ska försöka bättra mig, för jag älskar verkligen dig mest i världen. <3

2010-09-03 @ 22:37:32
URL: http://linarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0