I Don't Wanna Miss A Thing ♥

jag älskar dig!! ♥ du är det som räddar min dag!! ♥
VARJE DAG ♥ ... varje dag som bara är din ♥
Världens bästa flickvän :) och jag är sååååååååååå mega kär i dig!
(döda mig inte för bilderna, hihi, puss på dig älskling ♥)
varje sekund med dig är det bästa som finns. Du är den finaste i världen och jag vet att jag kan vara konstig ibland, men jag fösöker iallafall att vara det bästa för dig. Den bästa. Jag älskar dig ♥ och det kommer jag aldrig någonsin att sluta göra! Jag behöver bara dig och din kärlek för att klara av allt :) du är BÄST! som en HÄST! :D<3

Kommentarer
Postat av: lina,

du är det finaste jag vet, och jag älskar verkligen dig, min underbaraste alexander. <3

2010-09-05 @ 14:10:27
URL: http://linarehn.blogg.se/
Postat av: mammadin

konstig ibland? trodde det var alltid.

stalkeeeeeeeeeeeeeeeeer.

2010-11-17 @ 10:26:09
URL: http://wierdo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0