one thought of you and i'll smile ♥

Jag sitter här vid datorn sen ungefär en timme tillbaka och bara ler som fan! :D
Allt jag har tänkt på har varit på min underbara flickvän! ♥
Jag har typ kollat igenom varenda bild av henne som jag har på datorn och hon är så underbart fin! 
Åhhhhhh, jag blir galen.., för jag är så sjukt kär i dig älskling ♥ världens vackraste! ♥
FAST NU ÄR DET BARA 4 DAGAR KVAR TILLS JAG KOMMER UPP TILL DIG! Jag längtar tills jag får syn på dig, sitta där vi busstationen och vänta på mig. Ditt underbara leende som träffar ditt ansikte så fort du får syn på mig!! OCH KYSSSSSSEN! ♥ Det finns INGEN som har såna läppar som dina! Längar extremt mycket! ♥


SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT! ♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥LINA♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Jag minns första dagen och alla ögonblicken tillsammans med dig ♥♥
MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ÄLSKLING MYSIGA LÄPPAR! :D♥
Min älsklings fina leende, som jag faktiskt skapat genom att bara vara jag.
♥ Du är min finaste
♥ Du är min lycka och min kärlek

JAG ÄLSKAR DIG DIG DIG! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0