Annons om Spelande & Gitarrlektioner

Behöver Du lite Akustisk Gitarr med Sång?

Jag har nu bästämt att jag helt enkelt måste komma ut och visa upp min talang inom musiken.
Jag kan spela på fester, kalas, grillningar och andra tillställningar. Spelningar som på restauranger och andra sådana ställen funkar också Perfekt!
*pris är diskutabelt!

Gitarrlektioner För Nybörjare: Akustisk och elgitarr!

Med min erfarenhet av gitarrspelande på ca 6 år har jag nu bestämt mig för att ge gitarrlektioner för nybörjare. Då jag vet hur det kan vara som nybörjare utan någon som lär en. 
Jag kan komma hem till dig eller du till mig. Jag tar 150kr för en lektion på 50 minuter. Vid resor utanför Ljungbyhed tillkommer kostnad för buss (ca 40-50kr). 
Jag kan stå med gitarr för lektionen, men inte utöver. Goda referenser kan lämnas

För mer info, ring...
Mobil: 076- 82 87 889
Hem: 0435- 44 07 44

Med vänlig hälsning, Alex!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

söt bild xD

2010-08-02 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0