27/6 -------> 2 månader senare ♥

Det är otroligt hur tiden går när man är kär! Och jag är så otroligt kär i dig lina. Vill inte ens vara en enda minut utan dig. Du är tjejen i mitt liv som lyser upp vägen när det är som mörkast. Utan dig finner jag inte den otroliga glädjen i att försöka fortsätta framåt med saker :)♥ dessa två månader har varit UNDERBARA!! Helt obeskrivligt underbara. Varje dag med dig blir perfekt, och du behöver aldrig någon gång vara orolig, för jag tänker aldrig lämna dig :)♥ det finns ingen konkurrans mot dig, för ingen är ens i närheten av det som du är! ♥
lina ♥ MIN! puss på dig! ♥

Kommentarer
Postat av: lina

Jag älskar dig! <3 du är bäst, puss! :)<3

2010-08-27 @ 16:01:48
URL: http://linarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0